Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Rekordné predaje Hyundai na Slovensku a v Európe
15. jún 2012 @ 12:02:58 CEST, poslal j.čík

HYUNDAI Spustenie predaja modelu i30 a cenové zvýhodnenie modelov i20, ix35 a i40 sa podpísali pod výrazný predajný úspech, ktorý značka Hyundai dosiahla v máji na Slovensku. V celkových štatistikách Zväzu automobilového priemyslu SR sa značka stala 3. napredávanejšou s trhovým podielom 8,12% v kategórii M1.

Minulý rok bol pre značku Hyundai veľmi významný a hektický z pohľadu uvedenia až 5 modelov (Genesis Coupe, i10FL, i40, Veloster, Elantra) na slovenský trh. Silnú modelovú ofenzívu značka potvrdzuje aj tento rok. V marci bola uvedená nová generácia i30, v júni sa začne vyrábať aj kombi verzia a na konci roka príde 3-dverová športová verzia. Nedávno odštartovala výroba faceliftovaného modelu i20, druhého najpredávanejšieho vozidla značky Hyundai na Slovensku. Na jeseň sa očakáva príchod už tretej generácie najúspešnejšieho SUV modelu Santa Fe.

Od januára tohto roku sa na Slovensku predalo 1 725 vozidiel značky Hyundai, čo predstavuje 6,09% podiel na trhu. Nárast predaja v medziročnom porovnaní predstavuje 17,75%. Hyundai tak posilňuje svoje ambície stať sa najobľúbenejšou automobilovou značkou. Z minuloročnej 6.priečky sa posunul na 4. miesto a má ambíciu si túto pozíciu do konca roka udržať.

Novinka Hyudnai i30 sa v mesiacoch apríl a máj stala tretím najpredávanejším modelom na Slovensku. Od začiatku roka sa spolu predalo 632 ks tohto modelu a vrátil sa na druhú pozíciu v segmente. V júli podporí predaj tohto modelu aj druhá karosárska verzia – kombi. Tri najpredávanejšie verzie tvoria: 1,4i Classic, 1,4i Comfort a 1,6MPI Comfort.

Vlajková loď Hyundai i40 taktiež vylepšuje svoje postavenie v segmente. Minulý rok skončila na 9.mieste a tento rok obhajuje plánovanú 4. priečku.

Hyundai v Európe
Hyundai v máji predal na európskom trhu 38.521 vozidiel, čo je nový rekord pre tento mesiac. Historicky najvyšší predaj predstavuje tiež 18% nárast v porovnaní s rovnakým obdobím v uplynulom roku. Predajné výsledky v Európe výrazne prispeli ku globálnemu rastu spoločnosti Hyundai o 8,1% v uplynulom mesiaci.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Naše májové predajné výsledky v Európe sú veľmi povzbudivé, najmä ak uvážime aktuálnu ekonomickú situáciu v tomto regióne. Teší nás, že európske aktivity Hyundai prispievajú ku globálnemu rozvoju našej spoločnosti. Náš úspech je založený na skutočnosti, že v Európe vyvíjame a vyrábame vozidlá, ktoré Európania chcú riadiť.“

Európskymi bestsellermi značky Hyundai v máji boli modely segmentu C, hatchback i30 s 9.679 vozidlami a SUV ix35 s 7.814 vozidlami. Oba tieto modely sú vyrábané v závode Hyundai v Nošoviciach v Českej republike.

Modely Hyundai vyrábané v Európe predstavovali 70% celkových májových predajov, a to vďaka dvom ďalším európskym modelom, MPV ix20 a hatchbacku i20. Oba typy segmentu B sa na celkovom výsledku podieľali 9 113 predanými vozidlami. Z hľadiska produktového vývoja predstavovali vozidlá navrhnuté a skonštruované v Európskom výskumnom a vývojovom stredisku Hyundai v nemeckom Rüsselsheime dokonca 95% všetkých májových predajov.

Napriek ekonomickým neistotám panujúcim v Európe dosahuje značka Hyundai v roku 2012 trvalo výborné výsledky. Hyundai predal počas prvých piatich mesiacov tohto roka rekordných 187.534 vozidiel, čo predstavuje nárast o 16% v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2011.

Hyundai je ako hrdý partner aktuálnych majstrovstiev Európy vo futbale (UEFA Euro 2012) v strede diania vďaka príslušným sponzorským aktivitám. Futbalové zápasy poskytnú spoločnosti Hyundai platformu k propagácii prísľubu európskeho dizajnu, kvality a konštrukcie pred miliónmi futbalových fanúšikov.

Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o., organizačná zložka Slovakia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/