Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Citroën na autosalóne Auto China 2012
25. apríl 2012 @ 08:12:07 CEST, poslal k.zechmeister

CITROËN Čínsky trh je najväčší na svete a z pohľadu značky Citroën je druhým najdôležitejším i keď v dlhodobých medzinárodných plánoch značky má jasnú prioritu. Rok 2012 znamená nový krok, nakoľko značka v Číne využíva už dve spoločné výrobné kapacity.

Prvý spoločný podnik, ktorý oslavuje 20 rokov, má za sebou rekordný rok 2011 a na pekingskom autosalóne predstavuje upravený model sedanu C-Quatre a nový model C4 Aircross. V druhom spoločnom podniku sa začala výroba línie DS a pripravuje sa výroba modelu Numéro 9, štúdie, ktorá sa predstavuje vo svetovej premiére.

Dong Feng a Citroën - dvadsať rokov prítomnosti v Číne
Tento rok oslavuje fabrika Dong Feng Citroën svoje dvadsiate výročie. Prvá čínska fabrika značky spolupracuje so širokou sieťou 360 predajcov a od spustenia prevádzky vyprodukovala viac ako 1,6 milióna vozidiel značky Citroën. V roku 2011 sa podarilo predať 220 000 vozidiel. Tento ročník pekingského autosalónu bol ideálnou príležitosťou, aby sa na expozícii vyzdvihla rodina C s modelmi:

• rad Citroën C-Quatre – dvojpriestorové a trojpriestorové (hatchback a sedan) karosérie - mimoriadne úspešné vozidlá, z ktorých sa v roku 2011 predalo 112 000 kusov. Zároveň sa predstavil aj čerstvo faceliftovaný trojpriestorový model.
• Citroën C5, z ktorého sa v Číne v roku 2011 predalo 32 000 kusov, čo ho od uvedenia v roku 2010 radí na celkové prvé miesto.
• Citroën C4 Aircross, nové kompaktné SUV značky Citroën, ktorého predaj práve začína v Európe. V priebehu budúceho mesiaca sa jeho predaj začne aj v Číne.
• Citroën C-Zero, mestské elektrické vozidlo, ktoré v priebehu leta prejde naprieč Čínou v rámci projektu Elektrická Odysea. Táto prvá cesta okolo sveta na sériovom elektrickom vozidle začala vo Francúzsku 11. februára, presne osemdesiat rokov po tom, ako do Pekingu na pásových vozidlách dorazila výprava Croisière Jaune, ktorú organizoval samotný André Citroën!

V obrovskej krajine s 1,3 miliardami obyvateľov a rôznorodými požiadavkami na mobilitu sa predstaví aj štúdia Citroën Tubik. Ide o 9-miestne vozidlo plné špičkovej technológie, ktoré ilustruje, ako si značka Citroën predstavuje cestovanie v budúcnosti: cestovanie bude spoločné, premyslené a s pripojením do rôznych internetových a sociálnych sietí.

Popri tom sa predstaví aj štúdia čisto čínskeho športového a dynamického vozidla: model Citroën C-Quatre VTS postavený na báze faceliftovaného trojpriestorového modelu (sedanu) C-Quatre.

Citroën a Changan - 2012, rok začiatku predaja línie DS
Rok po celosvetovej premiére modelu Citroën DS5 na autosalóne v Šanghaji je rok 2012 kľúčový pre značky Citroën a Changan. Tieto značky tvoria druhý spoločný podnik značky Citroën v Číne, ktorý sa otvoril minulý rok v novembri. Do konca júna sa začne v Číne predaj modelov Citroën DS4 a DS5, model DS3 sa do predaja dostane v druhej polovici roka. Model Citroën DS5 pre čínsky trh sa bude od roku 2013 vyrábať priamo v Číne.

Pre podporu úspechu línie DS v Číne sa prostredníctvom druhého spoločného podniku od júna do konca roku 2012 otvorí 24 predajní línie DS. Navyše v centrách miest vznikne deväť špecializovaných predajní DS Store. Dovedna sa teda do konca roka otvorí 33 nových predajní.

Expozíciu línie DS budú tvoriť rôzne modely, medzi ktorými nebudú chýbať modely Citroën DS5 Hybrid4, DS3 Racing, ale ani majster sveta v rely - Citroën DS3 WRC. Na podporenie historického ducha značka a pojmu "DS" obohatí expozíciu aj historický model Citroën DS 23.

Ďalšou hviezdou bude po prvý raz predstavená štúdia - Numéro 9. Najnovšia štúdia značky Citroën naznačuje budúcnosť línie DS, ako aj troch ďalších modelov tejto modelovej rodiny. Produktovú paletu obohatia sedan zo segmentu C, SUV a prémiová limuzína zo segmentu D. Tieto tri nadchádzajúce modely nebudú určené iba špeciálne pre Čínu, aj keď tento celosvetovo najväčší automobilový trh, zameraný predovšetkým na prémiové produkty, zostane aj naďalej hlavným cieľom celosvetovej rastovej stratégie značky.

Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CITROËN/