Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Hyundai predstavil 'Team Hyundai'
23. marec 2012 @ 14:41:54 CET, poslal j.čík

HYUNDAI Spoločnosť Hyundai Motor Company ako hlavný partner UEFA EURO 2012TM ohlásila novú iniciatívu pre tohtoročný šampionát: Team Hyundai. Tvorí ho päť najznámejších hráčov v Európe – všetko z najvyššej medzinárodnej triedy. Team Hyundai bude pôsobiť ako ambasádor značky v rámci komunikačných aktivít Hyundai súvisiacich s najväčším tohtoročným futbalovým podujatím.

Iker Casillas (Španielsko), Lukas Podolski (Nemecko), Giuseppe Rossi (Taliansko), Karim Benzema (Francúzsko) a Daniel Sturridge (Anglicko) budú plniť rolu ambasádorov v rámci série marketingových aktivít ako súčasť propagácie a kampaní značky Hyundai pre UEFA EURO 2012TM.

Allan Rushforth, senior viceprezident a COO Hyundai Motor Europe to komentoval slovami: “Päť ambasádorov bude súpermi na hracej ploche počas budúceho šampionátu UEFA EURO 2012TM, no všetkých súčasne spája láska k futbalu. Je pre nás veľkým potešením, že z nich vytvárame Team Hyundai. Svojim zápalom a talentom sa stavajú do čela poľa a každý z nich má potenciál rozhodujúcim spôsobom ovplyvniť výsledky tohtoročného šampionátu.”

Team Hyundai bude neustále pripomínať fanúšikom vzrušenie, dynamiku a vášeň, ktoré sa spájajú s futbalom. Každý z členov Team Hyundai sa vypracoval na špičku sústredeným úsilím a kontinuálnym zlepšovaním, čo korešponduje s výsledkami dosiahnutými značkou Hyundai na európskom automobilovom trhu.

Súčasne s prezentáciou svojho symbolického tímu Hyundai odštartoval novú charitatívnu iniciatívu, ktorou chce podporiť talentovaných mladých hráčov pri realizácii svojich ambícií, aby sa v budúcnosti stali takými rozhodujúcimi hráčmi ako sú členovia Team Hyundai.

Fanúšikovia futbalu a priaznivci značky Hyundai budú prizvaní k účasti na iniciatíve prispievajúcej k podpore futbalu, ktorý ako šport reflektuje pozitívne základné hodnoty – otvorenosť a účasť.

Po vstupe do príslušnej aplikácie globálnej stránky Hyundai na sociálnej sieti Facebook – www.facebook.com/Hyundaiworldwide – môžu fanúšikovia označiť (‘like’) svojho favorizovaného hráča z Team Hyundai. Za každý symbol ‘like’ Hyundai daruje 1 € až do celkovej cieľovej výšky 250.000 € na podporu mladých talentov.

Ďalšie detaily o tejto a ďalších aktivitách spoločnosť oznámi pred začiatkom turnaja UEFA EURO 2012TM.

Hyundai Motor Company je partnerom UEFA už vyše 12 rokov, vrátane majstrovstiev UEFA EURO 2000TM, UEFA EURO 2004TM a UEFA EURO 2008TM. Ako hlavný partner UEFA EURO 2012TM Hyundai poskytne flotilu vyše 350 automobilov Hyundai, zloženú z rozličných modelov na prepravu tímov, VIP a funkcionárov turnaja.

Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o., organizačná zložka Slovakia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/