Pražská pobočka NISSAN SALES CENTRAL & EASTERN EUROPE Kft. vrámci najvačšieho marketingového projektu NISSANU v strednej Európe dňa 17. septembra 2009 odprezentovala pod taktovkou Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants novinárom projekt s názvom "Qashqai Commando".
Nissan Sales Central & Eastern Europe - regionálna obchodná spološnosť Nissan, spustila v týchto dňoch v celej strednej a východnej Európe marketingový projekt Qashqai Commando, ktorého cieľom je priblížiť záujemcom osvedčený "mestu-odolný" imidž automobilu Qashqai I-way tak, ako ho poznajú diváci televízie z reklamy.
Jazda po meste môže byť náročná, ale Nissan Qashqai je dostatočne odolný na to, aby ju zvládol. Nie len, že dokáže čeliť výzvam preplnených ciest a manévrovaniu v úzkych uličkách, ale dokonca to zvláda štýlovo. rovnako tak to vedia aj odborníci na mestské prekážky - parkouroví akrobati. Spoločnými silami teraz predvádzajú, ako prežiť v meste.
Názov Commando je odvodený od skutočného komanda, ktoré tvorí parkourový tím (skupina animátorov), tri modely Qashqai I-wey a jeden model Qashqai DJ v špeciálnej dídžej úprave s jedinečným zvukovým a mixážnym systémom (vyhotovený bol v Španielsku). Zámerom je predstaviť toto komando médiám, následne verejnosti v najväčších mestách sterdnej a východnej Európy prostredníctvom jednodňových pouličných vystúpení a na dílerských akciách. Na Slovensku bude možné toto vystúpenbie vidieť len v troch mestách. Dňa 18. septembra u predajcu Auto-Impex v Bratislava, 21. septembra v NORSAME v Košiciach a 23. septembra u predajcu J.M.MARTIN v Martine). V rámci dílerských akcií si budú záujemci môcť vyskúšať 5-miestny model Qashqai, ale aj 7-miestny model Qashqai+2 vo verzii 09. Súčastne uvidia parkourovú show doprevádzanú dídžejom mixujúcim hudbu na špeciálne upravenom Qashqai DJ. Ďalej si budú môcť otestovať vedomosti v minikvíze. Obzvlášť zaujímavý je prisľúb cenového zvýhodnenia v hodnote 2.000,- EUR pri záväznom objednaní modelu Qashqai alebo Qashqai+2 do konca septembra 2009.
Qashqai patrí medzi najpredávanejšie automobily značky Nissan v Európe. Od zahájenia predaja v marci 2007 sa z neho predalo viac ako 376.000 kusov. Za prvý polrok 2009 sa v celom regióne predalo viac než 11.700 modelov Qashqai z toho na Slovensku 1.279 a to určite nie sú posledné čísla.
Redaktor: Peter Mauer 17/09/2009
foto: Pavel Hron