Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štúdie a prototypy: Chevrolet sa rozhodol pre miniautomobil Beat
15. november 2007 @ 15:27:49 CET, poslal j.čík

CHEVROLET Chevrolet Beat, najpopulárnejšia z tria štúdií miniautomobilov vystavených tento rok na autosalónoch po celom svete i na internete, bude inšpiráciou pre nový sériový model, ktorý sa bude predávať na celom svete. Chevrolet to oznámil včera, 14. novembra na 2007 Los Angeles Auto Show.

Takmer 1,9 milióna účastníkov online hlasovania pomohlo ovplyvniť rozhodnutie postaviť výrazne štylizovaný miniautomobil vychádzajúci zo štúdie Beat. Počiatočná produkcia bude nasmerovaná na trhy mimo Severnú Ameriku a začne sa uprostred roka 2009.

„Ľudia prehovorili. Počet hlasov trojnásobne presiahol všetky predchádzajúce zákaznícke prieskumy GM a potvrdil, že Beat zarezonoval u klientov na celom svete,“ povedal Ed Peper, generálny manager Chevrolet. „Chevrolet bo zaplavený pozitívnymi reakciami na na každú z troch štúdií miniautomobilov, no Beat bol jasný víťaz.“

Sériový model si zachová ducha expresívnej štúdie Beat, ponúkajúcej kompaktné, do mesta vhodné rozmery a nízkoobjemový motor s vynikajúcou hospodárnosťou. Prehĺbi a rozšíri celosvetovú ponuku značky Chevrolet, ktorá predáva automobily vo vyše 120 krajinách. Značke prinesie vedúcu pozíciu v segmente miniautomobilov – najrýchlejšie rastúcom segmente v mnohých štátoch sveta.

„Automobily riešiace problém spotreby a vynikajúco vyzerajúce patria k základným hodnotám značky Chevrolet a nový automobil perfektne zapadne do tohto trendu,“ povedal Peper. „Bude sa na celom svete predávať i vyrábať pre najrôznejšie trhy.“

Beat spolu s ostatnými štúdiami, ktoré sa zúčastnili na online výbere, primárne vznikol v GM Design Studio v Bupyeong- u (Južná Kórea) s prispením globálnej siete designérov GM a kórejského partnera GM – GM Daewoo. Pretože Južná Kórea bude pre toto vozidlo primárnym trhom, výroba sa začne práve tu.

Vznik Beat- u
Koncipovaný tak, aby vzbudzoval dojem vytunovaného importovaného mikroauta, debutovala štúdia Beat na 2007 New York Auto Show, spolu s ďalšími dvoma štúdiami miniautomobilov Groove a Trax. Všetky boli navrhnuté tak, aby oslovili mladých mestských zákazníkov, vyjadrujúcich energiu, rozmanitosť a zaujatosť mestským životom dobre vyzerajúcimi automobilmi, ktoré sú hospodárne a hodnotné.

Štúdia Beat bola navrhnutá a postavená podľa GM Global Product Development process (svetového postupu vývoja výrobkov); vznikla na základe najlepších celosvetových skúseností integrujúcich organizácie zaoberajúce sa designom, konštrukciou, pohonom a výrobou, aby sa zabezpečila kvalita, načasovanie a dosiahnutie obchodných cieľov, ako aj splnenie požiadaviek jednotlivých trhov.

V rámci svojho globálneho postupu vývoja produktov maximalizuje GM schopnosti a kapacity svojich designérskych a konštruktérskych centier na celom svete, využívajúc kľúčové nástroje a technológie ako sú virtuálny design a konštruktérska sieť, ktoré umožňujú celosvetovú spoluprácu inžinierov a designérov. Sériový automobil vychádzajúci zo štúdie Beat v sebe sústreďuje všetky tieto vstupy tak, aby na trh rýchlo prišiel automobil správnej veľkosti, správne ekologický a v pravý čas.

O značke Chevrolet
Chevrolet je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek na svete, s nárastom predaja mimo územia Severnej Ameriky o 158 percent od roku 2001. V roku 2006 predal Chevrolet celosvetovo 4,3 milióna vozidiel; 2,8 milióna – čiže 65 percent – v USA. V období 2005 a 2006 narástol predaj Chevroletov o 19 percent v Latinskej Amerike, Afrike a na Strednom Východe; o 19 percent v oblasti Ázia/Pacific a o 15 percent v Európe. V Európe vzrástol predaj značky Chevrolet o 32 percent počas prvých desiatich mesiacov roka 2007.

Zdroj: GMSE


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CHEVROLET/