Mazda CX-7, atraktívne športové SUV, na ktoré veľa ľudí už dlho a netrpezlivo čaká. Od 6. júna si môžete toto impozantné vozidlo objednať – ale tiež aj dôkladne prezrieť.
Mazda CX-7 – ideálne spojenie športového vozidla a SUV – bola po prvýkrát predstavená na medzinárodnom autosalóne v Los Angeles v roku 2006. Dôkladnejšie zoznámenie a prvé predstavenie na európskom trhu nasledovalo na jeseň minulého roka pri príležitosti autosalónu v Paríži. Vozidlo sa vyznačuje ladnými, ale robustnými líniami a za jeho uhladenou fasádou sa skrýva brutálny preplňovaný zážihový motor MZR 2.3 l DISI s výkonom 260 koní – známy z modelov Mazda6 a Mazda3 MPS. Štandardne sa ponúka s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.
Mazda CX-7 je v ponuke v troch stupňoch výbavy: Challenge, Revolution a najvyššej Revolution High. Ako už tradične v Mazde – aj „najnižšia“ výbava je skutočne bohatá. Za 1.005.900,- Sk s DPH dostanete vozidlo so šiestimi airbagmi, všetkými bezpečnostnými systémami vrátane systému riadenia jazdnej stability (DSC) a protipreklzového systému (TCS). Vozidlo má disky kolies z ľahkých zliatin, bočné smerové svetla integrované v spätných zrkadlách, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, elektrické ovládanie všetkých okien, automatickú aktiváciu svetlometov, ovládanie audiosystému na volante, tempomat, kožený volant, hlavicu radiacej páky a hlavicu ručnej brzdy alebo automatickú klimatizáciu. Výbava Revolution za 1.100.900,- Sk pridáva okrem iného aj automatické nastavenie reflektorov, xenónové svetlomety s ostrekovačmi, predné hmlové svetlomety alebo kožené čalúnenie. Jediným, ale luxusným, prídavkom najvyššej výbavy Revolution High (1.129.900,- Sk) je sklenené elektrické strešné okno.
Rovnako ako všetky ostatné vozidlá značky Mazda sa i CX-7 vyrába v Japonsku a prvé vozidlá budú do Slovenskej republiky dodané už na jeseň tohto roka. Preto Mazda pre záujemcov o vozidlo, alebo jednoducho pre tých, ktorí sú na neho skutočne zvedaví a fotografie im nestačia, pripravila špeciálne webové stránky. Na http://www.newmazdacx-7.com/default/sk-SK si možno vozidlo doslova virtuálne „preliezť“. Záujemca si ho môže prezrieť zo všetkých strán, zistiť o ňom všetky detaily vrátane technických špecifikácií, spustiť si video z autosalónu alebo si len objednať katalóg. Najzaujímavejšou finesou tejto webové prezentácie je ale možnosť si auto online objednať. Priamo na stránke je možne vozidlo našpecifikovať, odoslať požiadavku na najbližšieho dealera a potom už len treba zájsť k dealerovi potvrdiť objednávku.
Zdroj: Mazda Motor Logistics Europe NV, organizačná zložka