Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Nissan predstaví v Európe automobil Tiida
30. marec 2007 @ 12:10:01 CEST, poslal j.kval

NISSAN Spoločnosť Nissan Europe oznámila, že v júni 2007 sa v Európe začne predaj automobilu Tiida. Tento kompaktný model by mal mať svoju európsku výstavnú premiéru na nastávajúcom bratislavskom autosalóne.

Nissan Tiida V rámci uvádzacej stratégie automobilu Tiida spoločnosť Nissan starostlivo preskúmala individuálne európske trhy s cieľom určiť krajiny, v ktorých sa sústreďujú lojálni zákazníci vozidiel Almera, ktorí by v budúcnosti mohli uvažovať o kúpe podobného modelu.

Automobil Tiida bude preto distribuovaný na trhy, na ktorých existuje veľký dopyt po modeloch tohto typu. Medzi tieto trhy patria: pobaltské štáty, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Fínsko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Malta, Poľsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko a Ukrajina. Je možné, že v rámci svojej uvádzacej stratégie spoločnosť Nissan neskôr prehodnotí možnosti predstavenia tohto modelu i na ďalších európskych trhoch.

Názov Tiida je odvodený od slova, ktoré v japonskom dialekte znamená „nestály príliv“. Z pohľadu ceny sa zaraďuje medzi modely Note a Qashqai. Zaujme zákazníka, ktorý hľadá konvenčnejší typ automobilu a kladie dôraz na tradičné hodnoty ako pohodlie, vnútorný priestor a jednoduché ovládanie.

Tento model sa už teší predajnému úspechu v Japonsku a Spojených štátoch, kde je predávaný pod názvom Versa. Očakáva sa, že predaj v Európe dosiahne v priemere 30.000 vozidiel za rok. Automobil Tiida sa bude vyrábať v mexickom závode Civac.

„V rámci našej stratégie ziskového rastu v Európe sa spoločnosť Nissan zameriava na získanie nových zákazníkov, ktorým ponúka nové modely, prinášajúce skutočne odlišnú hodnotu. Avšak rovnako dôležité je, aby sme si v jednotlivých krajinách udržali i základňu našich tradičnejších zákazníkov“, hovorí Brian Carolin, člen najužšieho vedenia Nissan Europe zodpovedný za predaj a marketing. „Naša predajná stratégia je určovaná našimi zákazníkmi a zdravým rozumom. Rozhodli sme sa predstaviť automobil Tiida trhom, na ktorých sme identifikovali jasné potreby a udržateľný dopyt po takom type produktu, ktorý už nedokážu uspokojiť modely Note alebo Qashqai,“ povedal Carolin.

Zdroj: Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/