Mazda Motor Europe vyhlásila víťaza celoeurópskej súťaže v nakrútení špeciálneho 12 sekundového reklamného spotu. Tým sa stala Marianna Shafranskaya z Ruska. Súťaž predstavuje vyvrcholenie unikátnej reklamnej kampane na vozidlo Mazda MX-5 RC – t.j. s pevnou skladacou strechou, ktorá sa otvára a zatvára za rekordných 12 sekúnd.
Súčasťou kampane bola interaktívna webová stránka, kde sa nádejní kreatívci a možno budúci „filmoví režiséri“ pokúsili zachytiť svoju interpretáciu pocitu Mazda Zoom-Zoom. Z celkového počtu viac ako 200 videí, ktoré prišli z celej Európy odborná porota vybrala hlavného víťaza a to video Marianny Shafranskay. Hlavnou cenou pre víťaza je model Mazda MX-5 RC a ďalších 9 finalistov získa hodnotné ceny napríklad domáce kino Bose®.
V porote zasadli kreatívny riaditeľ agentúry spoločnosti Mazda Eddy Greenwood, tvorca webových stránok Scott Bedford a Seamus Masterson, riaditeľ marketingu. “Nová Mazda MX-5 s pevnou skladacou strechou je “thriller””, hovorí Greenwood. “A od účastníkov súťaže sme jednoducho chceli, aby nám predstavili svojich 12 sekúnd vzrušenia – nakrútených tak, aby to bolo prekvapujúce a vtipné zároveň. Každé z desiatich videí, ktorá sa dostali do finálneho výberu, tieto požiadavky spĺňali. Všetky spoty boli dobré, ale Marianne sa podľa nášho názoru najlepšie podarilo zachytiť originalitu a ten pravý šmrnc Mazdy a filozofie Zoom-Zoom,“ dodáva Greenwood.
Videá si môžete pozrieť na www.everydrivesathriller.com, spolu originálnymi thrillermi z dielne Mazdy, v ktorých hrá hlavnú úlohu Mazda MX-5 Roadster Coupe.
Zdroj: Mazda Motor Logistics Europe NV, organizačná zložka