Nissan Navara bol v roku 2006 najpredávanejším pick-upom na Slovensku. Za prvý kompletný rok jeho predaja bolo zaregistrovaných 176 kusov, čo znamená viac než 43-percentný podiel na trhu.
Jednotkou sa stal i celkovo v Európe s 45.200 registrovanými kusmi a 25-percentným trhovým podielom.
V polovici januára dosiahol Nissan Navara ďalší míľnik. V továrni Nissan Motor Iberica S.A., bolo vyrobené 100.000. vozidlo.
Tunajšia produkcia je určená nielen pre európske trhy, vyváža sa aj do Južnej Afriky, Austrálie a krajiny Perzského zálivu.
Navara je najpredávanejším pick-upom tiež v Česku, na svojom domovskom trhu vo Španielsku a ďalej napríklad vo Francúzsku, Holandsku, Rakúsku, Belgicku, Poľsku alebo Švédsku.
Od uvedenia na trh v júni 2005 našlo viac ako 60.000 európskych zákazníkov v tomto produkte perfektný nástroj, s ktorým možno intenzívne pracovať, aj sa vynikajúco pobaviť. Navara je automobil, ktorý spája komfort na úrovni SUV, priestor a dynamický výkon na ceste s odolnosťou a robustnosťou pre náročne pracovné vyťaženie.
„Úspech modelu Navara demonštruje vedúce postavenie Nissanu v tomto segmentu.
Kvalita a praktickosť, ktorú Navara ponúka, zvýšila latku na európskom trhu pick-upov,“ povedal Brian Carolin, vedúci viceprezident pre predaj a marketing Nissan Europe.
Nissan Navara je dostupný s dvojzónovým alebo jednozónovým usporiadaním kabíny
a 2,5-litrovým dieselovým motorom s výkonom 171 k a krútiacim momentom 403 Nm. Tieto parametre spolu s celkovou prípustnou hmotnosťou prívesu 3 t ho činia najvýkonnejším pick-upom vo svojej triede. Vybavenie zahŕňa prepínateľný systém pohonu všetkých štyroch kolies, unikátny systém ukotvenia nákladu C-Channel, satelitný navigačný systém Nissan, možnosť pripojenia k Bluetooth a tiež možnosť zvoliť si aj automatickú prevodovku.
Zdroj: Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft.