Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Fiat Group Automobiles SpA - nový názov spoločnosti
24. január 2007 @ 15:05:40 CET, poslal j.čík

FIAT Dňa 1. februára 2007 sa názov spoločnosti Fiat Auto zmení na „Fiat Group Automobiles SpA“. V rovnakej dobe vzniknú štyri nové spoločnosti, ktoré budú 100% vlastnené Fiat Group Automobiles SpA: „Fiat Automobiles SpA“, „Alfa Romeo Automobiles SpA“, „Lancia Automobiles SpA“ a „Fiat Light Commercial Vehicles SpA“.

Nastávajúci šéfovia týchto štyroch značiek budú menovaní generálnymi riaditeľmi príslušných spoločností. Prevádzky a zamestnanci zostanú vo Fiat Group Automobiles SpA.

Tieto zmeny sú v súlade s novou firemnou kultúrou vo Fiat Group. Hlavne sa v nej premietajú dve strategické rozhodnutia týkajúce sa pohľadu na obchodovanie. Na jednej strane bude existovať Group ako jednotný celok, na druhej strane bude každá spoločnosť charakterizovaná špecifickou povahou svojich príslušných prevádzkových úsekov a jednotlivých značiek.

V niekoľkých budúcich mesiacoch bude u všetkých aktivít Group zdôraznený tento aspekt tým, že dôjde k spojeniu symbolu „Fiat Group“ s konkrétnym úsekom alebo konkrétnou značkou.

Vznik Fiat Group Automobiles SpA predstavuje ďalší prirodzený krok od doby, keď na konci roku 2005 došlo k zmene loga Group.

Vloženie slova „Group“ („Skupina“) do názvu je vyjadrením zásadnej úlohy spoločnosti v rámci Fiat Group; zohľadňuje sa tým podiel Fiat Auto na výsledkoch Group a na realizácii zásadných synergických efektov u ostatných úsekov Group.

Novým menom sa rovnako identifikuje kľúčová oblasť činnosti, ktorá v poslednej dobe prešla zásadnou transformáciou a vyznačuje sa modernejšou štruktúrou, ktorá je oproti predchádzajúcej prepracovanejšia a kompaktnejšia. Zároveň ukazuje na synergické prepojenie v automobilovom úseku, ktoré už teraz prináša veľký prospech v podobe provozní efektívnosti, riadenia zdrojov a znižovania nákladov.

A konečne názov „Fiat Group Automobiles SpA“ podtrhuje medzinárodný charakter tejto veľkej priemyslovej spoločnosti. Vznik štyroch spoločností je výrazom pozornosti, ktorú Group venuje postaveniu svojich značiek na trhu.

Každá zo značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Fiat úžitkové vozidlá má svoju konkrétnu identitu s definovanými, uznávanými charakteristikami a sleduje svoju vlastnú obchodnú a predajnú politiku. Vytvorenie týchto štyroch nových spoločností je nutno chápať z hľadiska stále väčšej špecifickosti jednotlivých značiek, ich rastúce hodnoty a posilnenie ich konkurenčných schopností.

Novým usporiadaním sa v žiadnom smere nezmenia vzťahy so zamestnancami, dealermi a dodávateľmi. Vyššie ocenenie jednotlivých značiek však na druhej strane zlepšia vzťahy s predajnou sieťou, zákazníkmi a partnermi.

Stručne povedané, cieľom dnes ohlásených zmien je posilnenie jednotlivých značiek v rámci jediného a silnejšieho automobilového úseku.

Zdroj: FIAT SR, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /FIAT/