Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Hyundai vo svete v r. 2006 – nárast predajov o 5,1%
10. január 2007 @ 15:24:20 CET, poslal j.čík

HYUNDAI Rok 2006 môže Hyundai Motor Co. považovať za ďalšie rekordné obdobie. Na celom svete sa minulý rok predalo 2.663.998 vozidiel, čo predstavuje oproti roku 2005 nárast o 5,1 %.

Zámorské predaje (vrátane exportov z troch kórejských závodov a produkcie zo zámorských výrobných filiálok) zaznamenali nárast o 6,1%. Celkovo sa predalo 2.082.906 vozidiel. Domáce predaje vykázali nárast o 1,8 % s počtom 581.092 predaných vozidiel. Elantra si i tento rok vydobyla titul najpredávanejšieho modelu Hyundai v celosvetovom meradle, za ňou sa umiestnili Sonata, Tucson a Accent.

Osobné vozidlá, minivany a SUV na domácom trhu
Domáce predaje osobných áut na čele so Sonatou vzrástli o 7,2 % na 326.792 vozidiel. Predaje minivanov a SUV zaznamenali medziročný pokles o 8,9 % (100.696 vozidiel). Celkovo sa v roku 2006 predalo 427.488 osobných vozidiel, minivanov a SUV, čo znamená medziročný nárast o 2,9%.

Zámorské predaje
Tri kórejské výrobné závody Hyundai exportovali do zámoria v minulom roku 1.197.077 vozidiel s poklesom o 7,4%, čo bolo zapríčiné mesačným štrajkom v letnom období. Zámorské výrobné závody Hyundai v Indii, Turecku, Číne a Spojených štátoch amerických dodali 885 829 vozidiel, čo predstavuje 32,1 %-ný medziročný nárast.

Cieľ na rok 2007
Hyundai si stanovil za cieľ predať na celom svete v roku 2007 2,735 millióna vozidiel. Výrobné dcérske spoločnosti v zámorí by mali vyprodukovať až 1.020.000 vozidiel, zatiaľ čo exporty z kórejských závodov by mali dosiahnuť hranicu 1.085.000 automobilov. Predaje na domácom trhu by mali stúpnuť na 630 000 automobilov.

“Hlavnou prioritou roka 2007 je implementácia manažmentu orientovaného na zákazníka a stabilizácia globálneho manažmentu, ktorý sa začína etablovať napr. v USA, Číne, Indii či Európe,” poznamenal v prejave svojim zamestnancom Chung Mong-koo, predseda Hyundai Motor Co. Z tohto dôvodu plánuje Hyundai zlepšiť svoje marketingové aktivity a posilniť hodnotu značky Hyundai. Rovnako chce pokračovať vo zvyšovaní kvality a rentability prostredníctvom znižovania nákladov a systému manažmentu.

Predseda Chung tiež poznamenal, že rok 2007 bude pre Hyundai kľúčovým z pohľadu ambície spoločnosti stať sa globálnym lídrom v automobilovom priemysle. Aby sme dosiahli tento cieľ, “musíme vybudovať efektívnu sieť komunikácie medzi centrálou a globálnou produkciou a divíziami predaja a mohli tak profitovať z maximálneho synergického efektu”, dodal predseda Chung vo svojom vyhlásení.

Zdroj: HYUNDAI Motor SK, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/