Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Hodnota značky Hyundai neustále rastie
11. august 2006 @ 14:39:51 CEST, poslal j.čík

HYUNDAI Podľa najnovšej štúdie Best Global Brands (Najlepšie globálne značky), ktorú každoročne realizuje poradenská spoločnosť Interbrand v spolupráci s týždenníkom BusinessWeek so sídlom v New Yorku, sa značka Hyundai umiestnila na celkovom 75. mieste a zaradila sa tak medzi najlepšie značky na svete.

Oproti minulému roku hodnota značky Hyundai stúpla o 17%, čím kórejskému výrobcovi priniesla titul najrýchlejšie rastúcej automobilovej značky a taktiež miesto medzi prvými piatimi najrýchlejšie rastúcimi značkami vôbec. Pri svojom debute v rebríčku Best Global Brands sa Hyundai minulý rok umiestnil na 84. mieste.

Hodnota značky Hyundai sa odhaduje na 4,1 miliardy amerických dolárov a už teraz prevyšuje niekoľko významných konkurentov v branži.

“Táto štúdia je dôkazom toho, o čom už veľa ľudí vie: značka Hyundai je hviezda, ktorá rýchlo stúpa“, povedal viceprezident pre značku Hyundai Brandon Yea. “Manažment značky je podporovaný neustálym zvyšovaním kvality našich výrobkov,“ dodal Brandon Yea.

Zmenilo sa i vnímanie značky Hyundai zo strany verejnosti, čo je spôsobené rastúcou kvalitou vozidiel Hyundai. Tá naštartovala i kontinuálny rast predajov a posilňovanie dôvery v značku medzi zákazníkmi a predajcami.

Manažment značky predstavuje jednu z hlavných priorít, keďže Hyundai sa snaží nájsť rovnováhu medzi rastom kvality a kvantity. Má vplyv na rozhodovanie v rôznych oblastiach: od dizajnu vozidiel, marketingovej komunikácie, cez maloobchod, až po popredajný servis.



Poznámka:
Interbrand (www.interbrand.com) je vedúcou poradenskou firmou a v spolupráci s BusinessWeek tiež autorom výročného rebríčka najlepších globálnych značiek (The Best Global Brands). Firma vznikla v roku 1974. Interbrand má pobočky vo viac ako 30 mestách v 20 krajinách a klientov z radov najprestížnejších spoločností.
BusinessWeek je renomovaný ekonomický svetový magazín, ktorý bol založený v roku 1929. Časopis vydáva nakladateľstvo McGraw-Hill Companies, BusinessWeek má každý týždeň viac ako 4,7 miliónov čitateľov v 140 krajinách. Vychádza i v čínskej, ruskej a indonézskej mutácii.

Zdroj: HYUNDAI Motor SK, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/