V tomto roku sa automobilka Škoda už tretíkrát stane oficiálnym partnerom najprestížnejších cyklistických pretekov na svete, legendárnej Tour de France.
Tour, ktorá bude mať 21 etáp s celkovou dĺžkou 3658 km, bude mať oficiálne k dispozícii viac, než 200 vozidiel Škoda. Ako značka, orientujúca sa na budúcnosť, je Škoda rovnako aj sponzorom bieleho trikotu pre najlepšieho pretekára do 25 rokov a vďaka tomuto celkovému angažmánu je i členom prestížneho klubu Tour de France.
Tour de France je vrcholom cyklistickej sezóny a Škoda bude zodpovedajúcim spôsobom prostredníctvom nápisov a všadeprítomného loga opäť zreteľne viditeľná v cieli a na trase jednotlivých etáp. Vrcholom toho roka je pre značku Škoda uvedenie modelu Roomster na jednotlivé trhy a aj komunikácia počas Tour de France sa bude zameriavať na Roomster a slogan „Room for Life“, ktorý bude najviditeľnejší v atraktívnej reklamnej karaváne pred pelotónom. Tour de France bude popri Roomsteri podporovať celá paleta modelov značky Škoda, každé z vozidiel pritom počas týchto troch týždňov najazdí až 10.000 km.
Od začiatku tohoto roka podporuje Škoda svojimi vozidlami aj 9 z 20 špičkových profesionálnych tímov série UCI ProTour. Okrem francúzskeho tímu Credit Agricole, talianskych tímov Lampre-Fondital a Milram, holandského tímu Rabobank, švajčiarskeho tímu Phonak, tímu Discovery Channel z Belgicka, tímu Saunier Duval zo Španielska a tímu Gerolsteiner z Nemecka to bude aj dánsky tím CSC. Všetky tieto tímy sa zúčastnia na Tour de France.
Od prvej účasti na Tour de France v roku 2004 a po posilnenej podpore profesionálnych tímov v roku 2005 je Škoda pevnou veličinou cyklistickej scény. Spojenie cyklistiky a značky Škoda však v tesnej spolupráci s importérmi vozidiel Škoda v jednotlivých krajinách ďaleko prekračuje rámec Tour de France.
Zdroj: Škoda Auto Slovensko, s.r.o.