Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Hyundai si pozíciu v SR neustále upevňuje
09. máj 2006 @ 12:02:26 CEST, poslal j.čík

HYUNDAI Spoločnosť Hyundai Motor SK, s.r.o., výhradný distribútor vozidiel značky Hyundai v SR, úspešne pôsobí na slovenskom trhu už viac ako päť rokov. V prvom roku jej pôsobenia sa na Slovensku predalo 313 vozidiel Hyundai, dnes sa značka Hyundai môže pochváliť 3,72% podielom na trhu, ktorý neustále rastie.

Minulý rok sa v SR zaregistrovalo 2215 vozidiel tejto značky a v tomto roku plánuje Hyundai Motor SK prostredníctvom svojej siete autorizovaných predajcov predať 3.000 vozidiel.

Predajné výsledky za prvý štvrťrok tohto roka dokazujú, že je na správnej ceste dosiahnuť svoj predajný cieľ. Za obdobie január-marec 2006 si vozidlo značky Hyundai zakúpilo 613 zákazníkov, čo predstavuje 3,72% podiel na trhu a veľmi pekné deviate miesto. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého tak predaje narástli až o 74,6%. V kategórii osobných vozidiel bolo zaregistrovaných 442 automobilov Hyundai, čo predstavuje nárast 78,2%. V kategórii úžitkových vozidiel, kde sa značke Hyundai už dlhodobo darí, predal Hyundai v prvom štvrťroku 171 vozidiel (4,71% podiel na trhu) a obsadil tak vynikajúcu siedmu priečku.

V prvom štvrťroku boli najpredávanejšími modelmi tradične Hyundai Getz s počtom 171 vozidiel, avšak výborne si počínal i rodinný sedan Accent, ktorý si vďaka vynikajúcemu pomeru ceny a úžitkovej hodnoty zakúpilo 148 zákazníkov. Veľmi dobre sa stále darí bestselleru segmentu SUV Hyundai Tucson, ktorý sa môže pochváliť počtom 133 predaných vozidiel. V segmente športových automobilov sa Hyundai Coupe umiestnil na 1. mieste a v segmente LCV si úspešne svoje miesto obhajujú úžitkové modely H-1 s počtom 49 predaných vozidiel.

Novinky
Hyundai prichádza tento rok s celým radom noviniek, ktoré nepochybne prispejú k upevneniu imidžu značky, a tým i k ďalšiemu zvýšeniu záujmu o vozidlá tejto značky.

Začiatkom apríla uviedol Hyundai na slovenský trh nový Hyundai Santa Fe, ktorý má všetky predpoklady nadviazať na svoje predošlé úspechy – od príťažlivého dizajnu, cez prepracovaný interiér, až po vyspelú techniku konštrukcie a pohonných jednotiek. V máji prichádza na Slovensko už šiesta generácia obľúbeného rodinného sedanu nižšej strednej triedy – nový Accent. Ten ponúka rovnaký stupeň atraktivity ako jeho predchodcovia, ktorí sa tak významne podieľali na celosvetovom úspechu firmy Hyundai. Prináša atraktívny športovejší dizajn, nové kombinácie motorov a prevodoviek, zvýšenú bezpečnosť, priestranný a komfortný interiér, výborné jazdné vlastnosti a ovládanie, či minimálnu hlučnosť a vibrácie. Pri obidvoch novinkách sa zákazníci môžu tešiť na bohatú štandardnú výbavu za vynikajúcu cenu - Accent začína už na 349.900 Sk s DPH a Santa Fe na 919.900 Sk s DPH. Naviac môžu rátať s ich osvedčenou spoľahlivosťou, ako i 3-ročnou zárukou bez obmedzenia najazdených kilometrov.
Koncom júna príde na Slovensko dlho očakávaná dieselová verzia novej Sonaty. Pôjde o nový motor s objemom 2,0l CRDi VGT (so systémom priameho vstrekovania a so systémom variabilnej geometrie turbodúchadla), ktorý sa tak výborne osvedčil v modeli Tucson. Rovnako očakávame dieselový agregát 2,2 CRDi VGT pre model Hyundai Grandeur, ktorý je mimochodom oficiálnym vozidlom Majstrovstiev sveta vo futbale v Nemecku.
Koncom leta by sa mala na trhu objaviť modernizovaná verzia športového automobilu Hyundai Coupe.

Hyundai a futbal
Hyundai Motor Co je už tradičným partnerom futbalových majstrovstiev (2000 – ME Holandsko a Belgicko, 2002 – MS Japonsko a Kórea, 2004 – ME Portugalsko) a spoluprácu s FIFA má zaistenú až do roku 2014. Hyundai je oficiálnym partnerom tohtoročných Majstrovstiev sveta vo futbale v Nemecku.
V tejto súvislosti sme pre slovenských zákazníkov pripravili špeciálnu limitovanú sériu Hyundai World Cup, ktorá sa týka modelov Getz, Matrix a Tucson. Hlavný benefit spočíva v bonuse až 50.000 Sk a v bohatej výbave za skvelú cenu. Limitová séria je spojená so súťažou o 20 vstupeniek na jeden zo zápasov MS v Nemecku.

Zdroj: HYUNDAI Motor SK s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/