Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
automobily osobné: Svetová premiéra na autosalóne v Ženeve
08. február 2006 @ 13:28:57 CET, poslal j.čík

CHEVROLET Nový Chevrolet Epica, prvý model strednej triedy svojej značky, sa na európske cesty vypraví s dvojicou moderných naprieč montovaných radových šesťvalcov. Epica absolvuje svoju oficiálnu premiéru na autosalóne v Ženeve (2. až 12. marca 2006) a na trhy európskych krajín bude postupne uvádzaná od júla 2006.

Jednou zo silných stránok modelu Epica bude bohatá štandardná komfortná a bezpečnostná výbava, ktorá ešte viac zvýhodní tradične výborný pomer cena/ponúkaná hodnota modelov Chevrolet.

V porovnaní so svojim predchodcom - modelom Evanda - nastupujúci Chevrolet Epica zreteľne narástol. Epica je dlhá 4805 mm, široká 1810 mm a vysoká 1450 mm. Atraktívna novinka Chevroletu s pohonom predných kolies má rázvor dlhý 2700 mm.

Najvýraznejším štylistickým rysom karosérie štvordverového sedanu Epica je klinovitá bočná silueta, opticky staviaca na stúpajúcej podokennej línii tiahnúcej sa od podbehov predných kolies cez predné aj zadné dvere s masívnymi kľučkami až ku zvýšenej zadnej časti auta. Prednej časti dominuje chrómom zdobená maska chladiča s masívnym priečnym rebrom s veľkým znakom automobilky Chevrolet. Veľké trojrozmerné svetlomety sa zarezávajú hlboko do bokov karosérie, nemenej osobité sú aj koncové svetlá. Do štandardnej bezpečnostnej výbavy modelov Epica bude patriť okrem iného protiblokovací systém bŕzd ABS a čelné, bočné a priebežné hlavové airbagy.

Prví zákazníci budú mať k dispozícii najprv dva motory: mimoriadne tiché a vyvážené radové zážihové šesťvalce s objemom 2,0 l a 2,5 l, a výkonmi 142 k, resp. 155 k. Neskôr sa pod kapotou modelov Epica objavia aj motory z nového radu „common-rail“ vznetových pohonných agregátov. Oba zážihové šesťvalce sa svojimi rozmermi radia medzi najkratšie šesťvalce sveta. Vďaka tomu ich mohli konštruktéri inštalovať do motorového priestoru naprieč, čo je výhodnejšie z pohľadu využitia obstavaného priestoru auta. Oba motory môžu byť prepojené buď s manuálnymi päťstupňovými prevodovkami, alebo s novou sofistikovanou elektronicky riadenou päťstupňovou automatickou prevodovkou.

Zdroj: GMSEE


Súvisiace správy

Najčítanejšie /CHEVROLET/