Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Citroën za prvý polrok 2005
14. júl 2005 @ 13:31:26 CEST, poslal m.solárik

CITROËN Prehľad celosvetových predajných výsledkov značky Citroën a prehľad predajných výsledkov na Slovensku.

Trhový podiel značky Citroën v 1. polroku 2005 vzrástol súčasne s miernym nárastom konsolidovaných predajov:

  • 726 000 predaných vozidiel (konsolidované svetové predaje) vo svete

  • stabilný trhový podiel značky Citroën na úrovni 6,8% v západnej Európe, čo predstavuje nárast oproti minulému roku ( trhový podiel 6,3% v roku 2004)

  • Medzinárodné zvýšenie o 6% súvisí s:
    - nárastom trhového podielu v strednej a východnej Európe na 5,3% (oproti 5% v 1. polroku 2004 a 4,1% v 2. polroku 2004)
    - výrazný nárast v Číne až o 15% a v Latinskej Amerike až o 18%

    Predajný úspech značky Citroën v 1. polroku bol dosiahnutý vďaka:

    - uvedeniu nového modelu C5 a nového modelu C4 vo verzii Coupé a 5-dverovej verzii.
    - obohateniu modelového radu malých vozidiel (C2, C3 a C3 Pluriel) o nový model C1.
    - najširšia modelová ponuka v histórii značky siahajúca od modelu C1 až po model C8.

    Značka Citroën dosiahla v 1. polroku aj vynikajúce výsledky v Majstrovstvách sveta v Rallye. S. Loeb a jeho tímový spolujazdec D. Elena na vozidle Xsara WRC už dosiahli šesť víťazstiev z ôsmych tohtoročných podujatí šampionátu WRC.

    Predajné výsledky značky Citroën na Slovensku 1. polrok 2005

    4. miesto v poradí značiek
    6,48%-ný trhový podiel

    Citroën na Slovensku počas prvých šiestich mesiacov 2005 dosiahol trhový podiel 6,48% oproti 6,22% v 1. polroku 2004.

    Citroën tak potvrdil svoju stabilnú pozíciu v 1. polroku 2005 bolo registrovaných 2206 vozidiel (1455 osobných a 751 malých nákladných vozidiel). To zabezpečilo Citroënu zisk 4. miesta v poradí značiek.

    V porovnaní s výsledkami za 1. polrok minulého roku to predstavuje viac ako 9,81%- ný nárast (2206 vozidiel v r. 2005 oproti 2009 vozidiel v r. 2004) čo je o 197 viac registrovaných OA+MNA.

    Výborné predajné výsledky značka dosiahla hlavne vďaka modelu C3 s 857 registrovanými vozidlami, modelu C4 s 292 a modelu C5 so 102 registrovanými vozidlami.

    Modelový rad značky Citroën bol rozšírený o novinku C1 , ktorá bola predstavená v slovenskej výstavnej premiére na bratislavskom autosalóne a uvedená na slovenský trh ako prvá z "kolínskych trojičiek" (Citroën C1, Toyota Aygo, Peugeot 107).

    V kategórii malých nákladných vozidiel značka ziskom 1. miesta opätovne potvrdila pozíciu lídra s trhovým podielom 12,36%.

    Zdroj: Citroën Slovakia, s.r.o.


  • Súvisiace správy

    Najčítanejšie /CITROËN/